در هدف بازار فروشنده شوید

قالب فروشگاهی وودمارت WoodMart

9 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 3925
    قیمت59,000 تومان
    استانتهران

به نام خدا ، کاربران محترم هدف وردپرس سلام ، افتخار داریم بار دیگر با معرفی یک محصول جدید در خدمت شما بزرگواران باشیم ، محصول جدیدی که روبروی آن هستید قالب وردپرس کم نظیر وودمارت ، یک قالب حرفه ای و بزرگ فروشگاهی است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کسب اطلاعات بیشتر

 

شرکت Xtemos که فعالیت خود را در سایت معتبر و معروف تم فارست آغاز کرده است ، با داشتن تعداد دو محصول توانسته است فروش خود را در مدت زمان کوتاهی به بیش از 19200 فروش و رضایت صد در صدی کاربران برساند.

یکی از بهترین قالب های فروشگاهی در سطح جهان

این حجم از فروش و رضایت کاربران شانسی و اتفاقی بدست نمی آید. شاید این شرکت هم مانند تیم هدف وردپرس هدفی جز رضایت کاربران خود نداشته باشد و با ارائه هر نوع قالب وردپرس و محصول بی کیفیتی ، کیفیت کار خود را پایین نیاورد و صرفا به انتشار محصولاتی بپردازد که رضایت و لذت کاربر را به همراه داشته باشد.
.
قالب WoodMart که توسط تیم قدرتمند هدف وردپرس کاملا بومی سازی و راستچین شده، یک قالب فروشگاهی بهینه سازی شده برای ایجاد هر نوع فروشگاهی است که رابطه فوق العاده سریع را برای کاربران به ارمغان می آورد. مطمئنا یکی از راه ها برای داشتن یک کسب و کار خوب و رسیدن به موفقیت ، ایجاد رضایت برای کاربر است ، بررسی های دقیق تیم هدف وردپرس از قالب فروشگاهی WoodMart باعث شد تا این قالب وردپرس فوق العاده به صورت کاملا اورجینال از تم فارست خریداری شود.

راه های ارتباط با آگهی دهنده
1488 بازدید کل ، 2 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران