در هدف بازار فروشنده شوید

عینک دید در شب HD Vision

6 ماه قبل در آذربایجان غربی ، ارومیه
کد آگهی : 3941
    قیمت399,000 تومان
    شهرارومیه
    استانآذربایجان غربی

اگر تجربه­‌ رانندگی در شب را داشته باشید، قطعاً با مشکل آزاردهنده نور زننده چراغ خودروهایی که از روبرو به سمت شما می‌آیند و یا انعکاس نور ماشین‌­های پشت سر در آینه‌­ی خود، روبه‌­رو شده‌­اید. اما نگران نباشید، زیرا عینک مخصوص شب امکان اصلاح دید در این مواقع را به شما می‌دهد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید

خرید عینک دید در شب

 

 

عینک دید در شب چگونه از چشم محافظت می کند؟

این عینک‌ها هنگامی که در شب رانندگی می­کنید، با کم کردن درخشش نور آبی و افزایش کنتراست تصویر اطراف و بدون تغییر در رنگ‌ها، باعث جلوگیری از بروز مشکلات ذکر شده می­شوند.

عینک دید در شب HD Vision رو به شما عزیزان معرفی می کنه که این عینک به طور ویژه برای اصلاح کاهش نزدیک بینی در تاریکی، کاهش درخشندگی ، بدون تغییر دادن ادراک رنگ و نهایتاً ارائه رانندگی ایمن تر بعد از تاریکی هوا طراحی شده و علاوه بر ویژگی های گفته شده امتیاز اصلی اون قابل استفاده بودن این مدل بر روی عینک های طبی هستش و برای تمامی افراد میتونه قابل استفاده باشه.

عینک‌‌ دید شب برای جلوگیری از آسیب­‌دیدگی چشم و تقویت دید، بسیار عالی عمل می‌کنند زیرا تاثیر این نورها بسیار شدید بوده و حتی برای چند ثانیه دید شما را کاملا از بین می‌برند، چرا که مردمک چشم پس از تابش دید نور جمع می­شود و باید خود را مجددا بعد از تابش نور زیادی که ناگهان در تاریکی شب ظاهر می‌شود، با محیط اطراف تطبیق دهد. این نوع عینک‌ها نه جزو عینک­‌های آفتابی قرار می­گیرند و نه طبی هستند.

راه های ارتباط با آگهی دهنده
1503 بازدید کل ، 2 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران